HALAMAN UTAMA

Trick mendownload? Tak perlu akaun premier?

Assalamualaikum, hari ini saya ingin kongsikan sesuatu yang saya belajar daripada Blog ini, dan saya telah pun cuba. Terbukti ianya berkesan untuk digunakan kepada yang suka sangat mendownload. Mungkin ramai juga yang gemar mencari tempat file sharing yang mudah dan percuma. Pendek cerita, boleh dowloand cepat, tanpa had masa menunggu. Yang paling mudah mediafire. Tapi kali ini, hotfile.com juga boleh digunakan dengan mudah. Bagaimana? Berikut contoh yang telah saya cuba sendiri menggunakan software percuma yang saya kongsikan di bawah. Caranya apabila anda mahu mendownload file daripada hotfile.com :-




1. Pergi pada halaman tersebut, atau apabila anda mahu mendownload sesuatu daripada laman tersebut,

2. Klikan file yang ingin di download, kebiasaanya anda akan lihat paparan seperti di bawah jika anda download untuk kali kedua atau lebih, 



3. Jadi, apa yang perlu anda lakukan? Downloadkan Software ini, DI SINI

4. Kemudian, Running, Klik sahaja 'RUN'.



5. Sila copykan link URL di halaman hotfile yang ingin anda download,



6. Pastekan pada kawasan di bawah, kemudian Klik pada Get Premiun. Tunggu sehingga keluar Premium Link.

7. Klik pada link tersebut sebanyak 2 kali, anda akan dapati keluarlah arahan untuk download, jika guna IDM, akan dipaparkan seperti di bawah,



8. Jadi, anda bolehlah lakukan ini sebanyak mana yang anda suka tanpa ada had.




Jadi bolehlah downloadkan Software ini, DI SINI

Semoga anda dapat manfaatkan fungsi ini dengan sebaiknya. Insya-Allah.

Sekian, Terima kasih.

MINDA INSAN - Info Ditambah, Minda Bercambah.

Tiada ulasan:

Nuffnang