HALAMAN UTAMA

The 7th Muffins Usahawan Muffin Internet

Assalamualaikum, pernah dengar The 7th Muffins? setelah 5 bulan menanti hadiah daripada penaja Contest Raya Untuk Para Blogger 2011, pada 3 Februari 2012 lalu, satu bungkusan muffins telah diterima daripada POS LAJU Malaysia. Jadi, saya kongsikanlah kepada anda yang mahukan kelainan dan ingin merasa sesuatu yang lain daripada yang lain untuk mendapatkan produk daripada internet. Mungkin ada di antara anda mahu cuba membeli produk daripada internet seperti muffins ini, tetapi merasakan keraguan pada perkhidmatan mereka.

Jadi, walaupun saya bukan pembeli tetapi pemenang peraduan yang ditaja oleh The 7th Muffins, saya juga mahu kongsikan apakah perkhidmatan yang diberikan mereka. Saya juga antara yang menantikan bagaimanakah rasanya muffin tersebut daripada sehari ke sehari sehinggalah ianya dapat dihantar dengan selamatnya ke alamat rumah. Tetapi, saya rasakan, mereka inilah antara usahawan kecil-kecilan yang berjaya membuat jualan secara dalam talian daripada beribu usahawan dalam internet yang telah lama menjalankan perniagaan mereka.


Bungkusan yang saya terima pada 3 Februari 2012 daripada The 7th Muffins.

 

 Muffins yang diatur dengan baik dalam bekas tupperware.


Kek Muffins yang sedia dimakan.


Tahniah dan terima kasih kepada The 7th Muffins kerana telah mengotakan janji anda walaupun telah hampir 5 bulan menanti sekurang-kurangnya ia dapat direalisasikan walaupun penuh rintangan dalam memenuhi permintaan pelanggan di seluruh Malaysia. Apa pun saya berpuas hati dengan penghantaran muffins ke rumah oleh anda.




Sekian, Terima kasih.
MINDA INSAN - Info Ditambah, Minda Bercambah.

Tiada ulasan:

Nuffnang